A great day! ;D

Idag har jag varit med robin! <3
Första gången han träffade min familj idag, men det gick då riktigt bra! Erika var störande och babblade på om allt möjligt som ingen ändå lyssnar på, men det är ju så det brukar vara.. ;P Men det var riktigt kul iaf!
Jag å Robin gick först ett tag på nå marknadsgrejs som var på byn (otroligt att det för en gångs skull händer NÅNTING här ;P) och vi träffade erik som gick med oss.. ^^
Sen for vi hem till mig å typ pratade å så.. Och erika kom å ville spela kort med oss å lina kom å ville att vi skulle vara med på hennes disco.. ;P

Saknar dig redan! <3

Senare på kvällen var jag med några på efs å såg på film.. ^^ vi gick till konsum och jag märkte att när det blåste och jag gick snabbt kände jag att det luktade robin.. ^^ tror att det var min halsduk/hår/jacka som fått robin-doft på sig idag.. x)

Kommentarer
Postat av: Kisse

varför gick ni inte förbi mig, vavavavav?:P
måste ju se karln och avgöra om han är bra skit eller dålig skit :)

2008-02-28 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0