Fredag ;)

Idag har jag varit med johanna i kanis.. ^^ första gången under lovet, haha! Men jag märkte precis när vi skulle fara att mina slalomskidor är i piteå eftersom resten av min family är där idag.. men då tog jag snowboarden istället! Det gick väl sådär att åka.. har itne åkt snowboard på över ett år :O men men.. jag och johanna bytte ett par åk också så att jag hade hennes skidor och det gick väl också sådär, haha! hennes pjäxor var lite stora så jag hade lite svårt för att styra bra.. xP

Senare hoppas jag att det blir å träffa linn ^^ det var alldeles för länge sedan jag träffade henne nu! :O så det är lite av en akutsituation! Vi ska nog till luleå om 29 dagar å vara med i idol xD haha det kmr nog att gå ungefär lika dåligt som förra året så att jag inte vågar sjunga och glömmer att andas å allt.. men det är chill! det är ju som bara en kul grej! ;D

Ännu senare blir det nog att fara till simon för gänget träffas där ikv.. tror att det kan bli riktigt skoj faktiskt! ;D även om jag har träffat dom flesta nästan varenda dag under lovet så är det kul! :D

Och så ska jag försöka övertala mamma om att jag får fara till robin på söndag.. hon tycker nmligen att jag har varit borta alldeles för mkt under lovet.. har typ inte varit hemma nåt.. men jag vill ju ändå till luleå på söndag ju! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0