Fredag å lördag! :)

I fredags var vi till studion och spelade in våran låt klart.. Nu är alla låtarna (eller det är ju iof bara fem, men men) färdiginspelade så nu är det bara å mixa kvar, men det skulle studiogubben fixa för jag förstår mig då ändå inte på sånt där! :O Haha! Men det har iaf varit grymt kul att vara i studion undr den här tiden och jag kmr att sakna det! hoppas att vi snart startar nå prjekt igen då man har chansen att spela in nån låt i studion! För det är ju mkt för mig är skolan betalar, för det är rätt dyrt å vara där annars.. ;P Men mer ska jag spela in, det är då säkert! För det har varit grymt kul! :D

På fredagkväll var det fredagsfeber, vilket var rätt kul! ;) vi gjorde väl lite allt möjligt.. Pratade, lekte, dansade och var lite allmänt omogna vilket är allmänt kul! ;) För övrigt så är det coolt att drömma om fyra röda brandbilar, så vet alla det! ;D

Idag har jag varit på en kördag i kyrkan.. vi sjöng en massa olika sånger och det var rätt kul även om medelåldern var typ 100 år.. ;P det var typ jag, kajsa, ida å ellen och sen tror jag itne att det var någon under 40.. och 40-åringarna ansågs vara unga eftersom majoriteten var en generation äldre.. ;P men det var kul ändå! men jag måste säga att gamlingarna inte är speciellt bra på engelskt uttal eller på att klappa takt, och när dom skulle göra både och samtidigt så blev det lite konstiga ord och helt fel takt.. :P haha!

Vi sjöng på en musikgudstjänst klockan 18 och efter det for vi till efs och hade kul å så.. sen såg vi på film också! Myyyyyyyyys!

Nu ska jag sova, för jag måste upp tidigt imorgon ju.. ska sjunga på 11-mötet på efs och vi ska vara där å öva klockan 10.. så jag är i behov av sömn nu.. ;P


Robin kmr på måndag! Längtar!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0