Helgen! :)

I helgen var det "blåsarweekend" på storstrand och jag var där med min altflöjt och försökte hänga med så mkt som möjligt.. Det gick väl sådär med spelandet, men jag börjar iaf lära mig mer och mer nu! Framsteg är bra! ;D
men vi hade riktigt kul när vi inte spelade! Så helgen har väldigt bra! :D

På väg hem åkte vi med viktorias parents och när vi var i asplövberg (heter det så? :S hmm.. ;P aja, whatever!) såg vi att två bilar stod och blinkade med varningsljusen så vi saktade ner för att kolla vad som hade hänt. då såg vi att en av bilarna var kajsas familj, men dom hade bara stannat för att hjälpa några som sladdat i diket. Vi stannade också för att hjälpa till och efter ett tag kom en bil till, så det var fyra bilar som stod och blinkade för fullt med varningsljusen, så ni kanske anar hur mkt alla som körde förbi stirrade på oss? ;P

Efter ett tag fick vi ut bilen, men den satt fast grymt hårt. Niklas fick dra bilen bakifrån med sin bil och jag, erika, viktoria och kajsa stod där fram och tryckte bilen bakåt. Vi fick loss den till slut och dom som ägde bilen blev jätteglada! :D



För övrigt så ska jag försöka bli lite bättre på att blogga, jag har bara haft lite för lite motivation och inspiration och tid och humör för att skriva blogg, men jag ska försöka att skärpa mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0