Lycklig! :D

Det här har varit en väldigt händelserik dag!

Först åkte jag bil med Erik å hans mamma till teknikens hus! (Erik jobbar där en del helger) Eftersom erik skulle ha möte innan om öppnade så hade jag inte så mkt att göra, så jag tänkte att jag kan ju gå en sväng och prata i telefon. Det slutade med att jag gick vilse på porsön och fick frågatre olika om vägen till teknikens hus.. ;P Jag är mkt smart ibland! xD

Sedan har jag varit med Robin! <3 Vi hade jättekul och jag längtar tills jag får träffa honom igen! :D

På kvällen var det ungdomsmöte i vidsel där accent skulle vara med och sjunga, och det gick faktiskt rätt bra! Tyckte att det var härlig stämning där iaf! :D

Jag har helt enkelt haft en jättebra dag! :D Tack till alla som som på olika sätt har gjort den till det! <3


Kommentarer
Postat av: Ellen :P

Vem är Robin då? ^^

2008-02-18 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0