Speldagen i piteå :)

Har varit i piteå idag och spelat flöjt heeeeeeela dagen.. ;P Lite drygt, men ändå kul och jag tror då att jag har lärt mig en hel del! :D Gr8!

Vi var framme på acusticum typ... halv tio? och sen så har vi spelat alla tillsammans, haft stämrep (då dom som har samma stämmor spelar tillsammans.. flöjterna spelade stämrepet med klarinetterna idag), och så har varje orkester övat för sig.. ^^ Jag måste säga att det drygaste var stämrepet för vi spelade nästan bara en låt och den hade jag paus på nästan hela tiden. Det värsta var då slutet, för där hade jag 57 takters paus, spelade EN rad och sen 20 takters paus igen... Blää, vad drygt att bara sitta och vänta medan dom andra spelar.. :P och så är jag ju ensam på min stämma också.. Altlså jag spelar oboestämman på flöjt, haha! ;P

Ett stort tack till snyggingen som ringde mitt under en övning så att jag kunde gå ut och prata i telefon och komma bort från spelandet ett tag! <3 Det är alltid kul att prata med dig! ;D Grymt kul om det blir att fara till umeå på ett par månader! Wiihooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0