Vaka! ;P

I natt har vi vakat på efs.. ;P vi var rätt många på kvällen men några for efter ett tag.. vi var bara åtta som stannade hela natten, men kul var det! :D

Under natten har vi pratat, sjungit singstar, spelat guitar hero, försökt spela alfapet (vilket vi knappt hann börja med innanvi gav upp), lekt lite lekar, sjungit, dansat, städat, vilat... Lite allt möjligt helt enektl.. ;P Och på morgonen, typ vid halv sju var det nog så tyckte vi att det var väldigt kul att ringa å väcka folk, men det var typ ingen som svarade.. ;P då ringde vi till heta linjen xD ellen har bestämt träff med en på torget i övik klockan sju ikv.. undrar om han kmr? haha, det finns rätt äckliga gubbar för övrigt.. ;P menmen, kul ändå! xD

Sen var det många som somnade.. :P men just då var inte jag nå trött så jag kunde inte sova.. :P jag å petter var vakna och jag satt å spelade piano ett tag och sjöng för övrigt hur falskt som helst.. min morgonröst är inte den bästa efter att ha varit vaken länge med andra ord.. xP men det är lugnt! :D vid tio började vi fara hem och jag somnade typ halv elva.. sov till halv två och ville egentligen inte vakna, men fick tvinga mig själv till å stiga upp för att kunna sova nå ikv.. ;P

Men vi har haft kul iaf! ;D

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

roligt =)

2008-02-28 @ 17:48:19
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0