Frågor å svar :)

1 VAD HETER DU?
Emma :P

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Jeans! <3

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
You keep giving me love - Brian Littrell

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Slappa! ;D

5 VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Våfflor! :D

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Typ kallt.. :P

7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALADE I TELEFONEN MED?
Erika

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen! ;)

9. HUR MÅR DU IDAG?
Bara bra!

10. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Bonaqua, men erik tycker att jag ska sluta dricka det för att det är så dyrt, haha!

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
cider! :)

12.FAVORITSPORT?
Haha, gymmet! ;D

13. HÅRFÄRG?
Brunett!

14. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång :)

15. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Pikks 14, Lill-snus 13, Liiiiina 7.

16. FAVORITMÅNAD?
December! JUUUUUL! :D

17. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Nån med nå poliser.. typ.. :)

18. FAVORITDAG I VECKAN?
Fredag å lördaglkvällar! ;D

19. FAVORITHOBBIES?
Kompisar, musik, osv.. :)

20. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nää, haha! ;D eller det beror väl på vem det är! ;)

21. FAVORITLÅT(ar)?
Men åh, jag gillar typ all sorts musik, så jag har ju ingen favoritlåt! ;P

22. SOMMAR ELLER VINTER?
SOMMAR! :D

23. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Båda sklart! ;D

24. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Haha, jag är mer förhållande-typen.. ;)

25. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Beror på.. :P

26. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Med min family.. ;P

27. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Chicklit.. :)

28. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Hmm.. alltså jag har ju touchpad så jag har som ingen musmatta? xD

29. FAVORITSPEL?
Haha, typ singstar? :D

30. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nää? ;P

31. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Ehh?

32. ÄR DU ROMANTISK?
Haha, joo, det är jag nog.. :)

33. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Joo, faktiskt! ;D

34. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Skolan, gymmet, plugga.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0