Haha!

Jag har lite att göra så jag fyller i såna här.. :P

ALLT OCH INGET:
Namn: Emma Karlsson
Längd: 10173 cm minus 10000 typ.. ;)
Piercingar: I öronen å naveln
Hårfärg: Mörkbrunt :)


JA ELLER NEJ:
Är du Kär i någon: Nej
Röker du: Nej
Dricker du: Vem vet?
Använder du droger: Nej
Tänker du på självmord: Nej!


SENASTE:
Film du hyrde: Hyr inte filmer
Film du köpte: Köper inte filmer
Låten du hörde: Del av din värld
Låten du hade på hjärnan: Always on my mind
Låten du laddade ner: Nåt med Brian Littrell
Person du ringde: Erik :)
Msn konversationen: Christoffer.. ;P
Person du sårade: Vet inte..


FÖR ELLER EMOT:
Långdistansförhållande: Beror väl på vem det är..
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Hmm.. Emot tror jag.. det är ju då aldrig nå kul om nn tar självmord, men för dem kanske de är bättre.. Jag vet inte.. :P
Att använda droger: Emot..
Sex före äktenskap: För ^^
Köra onykter: EMOT!
Förhållande: För! ;D


FAVORIT:
Mat: Kyckling!
Låt: Har en massa favoritlåtar.. ;P
Sak: Mobilen, för men den kan jag ju prata med alla kompisarna även om dom är långt borta.. :)
Sport: Haha, gymmet.. ;P
Dryck: Bonaqua, loka
Kläder: Tunikor.. ;)
Film: Har olika favoriter i olika genrer..


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en kille: Mmm
Gråtit över en tjej: Jaa
Ljugit för någon: Joo
Sårat någon: Mmm
Varit i slagsmål: Inte så allvarligt, men joo
Blivit arresterad: Not yet, haha! xD


ANTAL:
Gånger du varit kär: Ofta man håller koll? :P
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger..
Ärr du har på kroppen: Haha, har inte räknat?
Skolkat: Har aldrig skolkat, faktiskt..


WHATEVER:
Hur tidigt stiger du upp p morgonen: Typ halv sju, men senare när jag har sovmorogn..
Gillar du att slåss: Nää
Är du seriös: Hehe, ibland? Jag är fatkiskt bra på att vara både seriös och oseriös.. xD
Vad är du allergisk mot: Typ pollen.. :P Och pappa, haha!
Vart har du ont: Axlarna.. :P
Använder du hårspray: Jopp, för det mesta! Och det jag använder nu luktar vin, haha!
Favoritprogram: Det enda jag följer är Desperate Housewifes.. ^^


MERA:
Håkan hellström eller the ark: Hmm.. :P Brukar ju inte lyssna på nån av dom, men det får väl bli the ark då..
Salt eller socker: Det är väl olika.. :)
Gillar du ketchup: Bara till spgetti å köttfärssås..
Är du glad: För det mesta! :)
Var du glad igår: Joo, det var jag väl! ;D
Vad dansar du till: Det som går att dansa till?
Stockholm är: en kul stad att shoppa i!
Göteborg är: en stad som jag itne har mkt kommentrer o eftersom jag aldrig varit där än..
Ett land jag helst vill besöka: USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0