Helgen!

Det var en jättebra helg! Träffade kompisar nästan hela tiden och sov nästan ingenting, men kul var det! :D

Fredagkväll kom gänget hit, vilket som alltid var jättekul! Roligast var nog när jag och några till gick ut på promenad till KP. Haha, först var vi lite fulla och vinglade omkring en massa (speciellt jag som hade mina högklackade och halkiga stövlar på mig, jag fick hålla i mig i någon av de andra hela tiden för att inte halka och slå ihjäl mig. men jag överlevde ju då!), sen skulle vi starta ett företag och vi gick och skrek åt varandra. Vi var dock inte sura på riktigt, om någon hörde oss och undrar, haha! Men jag gillar att skrika, även om ingen tror att jag kan det! ;)

På lördagen kom johanna hit på morgonen, eller egentligen borde jag ju kanske säga förmiddagen, men för mig var det morgon! ;) Vi spelade lite piano, bas, sjöng, tittade i fotoalbum, filmade, skickade bilder till varandra och sånt! Kul kul minsann! Sen idag ska vi spela in "One of us" i studion, så vi övade en hel del på den! Tror att den sitter hyfsat nu iaf! :)

Vid halv sex kom Linnea å Rebecka med bussen så vi for och hämtade dom. Det var kul att få träffa dom igen för jag har inte träffat dom sen nyår.. Och klockan sex kom Sofia också! Kul kul! :D Vi åt middag och sen for vi på äkta vara där vi träffade alla andra underbara människor! Äkta vara var förresten bättre än på länge enligt mig, vilket gör allt ytterligare positivare!

Efter äkta vara och efter att vi varit kvar och sjungit ett tag osv, så for vi hem till mig igen. Viktoria skulle sova hos Erika också, så vi var sex stycken tjejer hemma då. Tjejkväll! :D Det var iaf riktigt kul! Vi sjöng singstar, pratade, såg film, kollade i skolkataoger från luleå och en massa annat! Vi skrattade en hel del! :D Och vi sov inte så mkt.. Klockan var väl typ fyra när vi kom på att vi kanske borde bädda.. :P Men jag tror nog att vi somnade vid fem ändå, men då blev vi ju tvugna att gå upp rätt tisigt för att Linnea å Rebecka skulle hinna med bussen.. Så mkt sömn blev det inte, men istället blev det mkt kul! :D Och förresten, pyromanen kom aldrig, Linnea! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0