Körkortskurs ikväll!

Ikväll ska jag fara på den där kursen för att få börja övningsköra.. Har helt enkelt inte orkar göra det tidigare, men nu börjar jag bli sugen på att övningsköra! :D Var på sån där synundersökning också för några dagar sen, och tydligen så ser jag bra! :) Egentligen vet jag inte varför jag inte gjort allt de här tidigare.. Då hade jag ju kunnat köra bil nu! Men jag tänker väl som att jag ändå inte får ta körkortet förrän jag blir 18 och jag har alltså fortfarande rätt mkt tid på mig att lära mig att köra.. :) Men men, whatever! På ett par veckor för jag köra iaf! :D

image212

Visst var det en gullig bil? ^^ Haha, dock lär jag aldrig äga en sån här, för den är lite för... rosa? xD

Kommentarer
Postat av: Kisse

Haha, bilen var ju jätte söt. Rosa är min favorit färg, så jag skulle kunna tänka mig en såndär ;)

2008-01-14 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0