Livskraft!

Jag har inte skrivit blogg på mer än en vecka! :O Men det beror på att jag varit hemma nästan nåt.. Har bland annat varit på livskraft, det bästa lägret som finns! <3 Var där förra året också,  men jag tyckte att det var roligare i år! :D Har lrt känna en massa nya människor, och det har verkligen varit jättekul! Var dock väldigt trött eftersom jag knappt hade tid att sova.. :P 
Nyår var toppen! Först åt vi finmiddag och då satt jag bredvid några killar som jag inte kände, men dom var då trevliga i alla fall! Men hur som helst så var det god mat och sen kladdkaka som var helt perfekt gräddad! ^^, Sen gjorde vi en massa kul hela kvällen och natten. Vi vakade så vi var rätt trötta efter ett tag, men ju tröttare desto roligare! Vi fick för oss att vi skulle spela alfapet nån gång där mitt i natten. Haha, det var väldigt kul och jag satt och skrattade oavbrutet hur länge som helst så jag fick ont i magen och träningsvärk i käkarna, haha! Jag var lite övertrött och därmed väldigt flummig, så jag skrattade åt allt möjligt, men kul var det! :D 
Nu saknar jag alla på lägret så himla mycket! Det borde vara i en vecka istället för fyra dagar, för jag hade ju velat lära känna fler! och nu är det ju ett helt år kvar till nästa läger.. Men men.. ;P Det var iaf jä´ttekul med  livskraft! Perfekt slut på året! 


    
               1.                                  2.                                  3.                                 4.

1. Ann, Josefina och Sofia som ritar på tavlan ^^
2. Some folks!
3. Vi spelade mkt volleyboll!
4. Sofia och jag! :)

   
                  1.                                  2.                            3.                                  4.

1. Ylva, Evelina, Elina! <3
2. Oscar och Simon! :D
3. Sofia, Josefina och jag! <3
4. Haha, vi leder ström! xD

   
              1.                                 2.                                  3.                               4.

1. Erik, Amanda å jag! ;D
2. Rebecka och Frida! <3
3. Edvin å jag! ;D
4. Frida och Sofia! <3

   
              1.                                  2.                                  3.                              4.

1. Linnea och Ann ;D Ann gör någon programledargrej eller nåt.. xD
2. Mimmi och Ann (och dom har faktiskt kläder på sig, ven om det inte syns!) :D
3. Ylva, Sofia och jag! <3
4. Oscar och Edvin nån gång mitt i natten.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0