Min utvärdering av 2007! :)

Här kommer en liten utvärdering av 2007! ;)


  • Jag har haft en massa val att ta i år. Val som har påverkat hela mitt liv. Ibland har jag valt fel, men för det mesta har jag nog tagit rätt beslut ändå. Just nu känns det i alla fall som att jag hittat min väg i livet, vilket är bra! :)

  • Under det här året har jag träffat en massa nya vänner och jag har kommit närmare gamla vänner. Jag har insett att mina vänner betyder mer och mer för var dag som går. Mina vänner är så obeskrivligt underbara! Ni vet vilka ni är, och jag hoppas att ni tar till er om ni läser detta: Jag älskar er! <3

  • Jag har börjat spela fler instrument! Förut har jag ju mest sjungit, men i slutet av sommaren började jag spela lite piano, sedan när nästan halva terminen hade gått började jag spela altflöjt och nu har jag även börjat spela elbas. Det känns jättebra! Jag blir verkligen glad av musik!

  • Jag har haft en massa olika hårfärger! Rött, brunt, blont, orange, lila, rödbrunt.. Tror nog att det var alla.. ^^ Och jag har kommit fram till en sak: Det är ungefär 194752 % fler killar som raggar på en om man är blondin, för då tror dom att man är blåst och lättfotad. ;P

  • Mitt rum har blivit omgjort ett par gånger, och jag ska troligtvis göra om i början på det här året också. Tycker om förändringar helt enkelt! :)

  • Något jag kommer minnas föralltid från det här året är OAS. Den bästa helgen ever! :)

  • Jag har gått ut grundskolan! Trodde inte att jag skulle överleva utan de klasskompisar som jag gått med i 9 år. Kändes verkligen tufft och väldigt nostalgiskt att våran tid tillsammans var över. Nu trivs jag dock väldigt bra i min nya klass, och jag har fått en massa jättebra klasskompisar! :)

  • Jag har för första gången spelat in i en studio! Har tillbringat många timmar där under hösten, och jag tycker att det är jättekul! :)

  • Under året har jag fått mer självförtroende och blivit mer utåtriktad! Det känns verkligen hur bra som helst och allt blir så mycket lättare! :)

  • Jag har varit på Livskraft, som är ett helt otroligt bra läger! Alla borde fara på det för det är helt underbart! ;)

  • Jag har upptäckt vad kärlek och lycka är! Tro mig, ett liv utan det är inte värt att levas!


Sammanfattningsvis har jag haft ett rätt bra år! I alla fall om man läser det här, för jag märkte precis att jag mest tog med bra saker som hänt. Men eftersom det är det positiva man vill minnas så låter jag det vara så här. Jag har haft en hel del motgångar under det här året, men just nu älskar jag att leva! Att jag mår så bra är till stor del på grund av mina helt otroliga vänner. De är som änglar på jorden! :)


Nu är det dags att början ett nytt år! This is the start of something new och jag ska göra allt jag kan för att få 2008 till det bästa året hittills i mitt liv! Jag har bestämt mig för att satsa mycket på vissa saker och försöka prioritera bort annat som jag inte kommer att ha någon användning för i fortsättningen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0