Sånt som hänt i helgen!

Fredagkväll vad vi på gospelkonsert! Kören var från norge och dom var jättebra! Riktigt tajta i stämmorna! ÅÅÅÅH, jag vill vara med i den kören! Måste bara flytta till tromsö först, haha! ;D Men dom var faktiskt helt otroliga på att sjunga! En del låtar var så fina att jag fick kämpa för att inte börja gråta och därmed bli alldeles svart under ögonen! :O Och en del låtar blev man jätteglad av! Det var riktigt kul att lyssna på dem faktiskt! :D

Nånting annat från fredagkvällen var att Erik styrde min mobil från sin typ hela kvällen.. Det var kul, fast lite irriterande när jag fick sms som jag ville svara på och han höll på med nåt annat på mobilen, haha! Men det var faktiskt coolt! ;D

Lördag var jag och Johanna i stan! Det var skojsigt! Köpte en massa grejer och blev lite pank.. Typ.. :P Men det är värt det, haha! ;D Visserligen köpte jag en del som jag kanske inte behövde så mkt egentligen.. typ en bh på h&m.. men hallå, johanna, viktoria å erika köpte ju varsin där och då blev jag ju nästan tvungen, haha! ;D Och faktiskt så hittade jag fem tröjor på gina som jag blev störtförälskad i, men jag köpte bara två! Det du! jag kan vara duktig ocks ibland! ;D Men kul hade vi och jag blev då nöjd med allt jag köpte!

Lördagkväll var jag bara hemma! Riktigt härligt med en hemmakväll måste jag säga! Det händer så sällan att jag är hemma på helgerna för det ju alltid nå kul som händer, men jag behövde verkligen ta det lugnt en kväll kände jag.. :) Jag låg i badkaret lääääänge. Älskar att bada! Det får mig att tänka tillbaka på när jag var liten! Fast på den tiden kunde jag typ simma i badkaret, och nu kan jag ju inte ens ligga raklång, haha! Men jag är lite barnslig ibland, och det måste vara MASSVIS med bubblor å skum! ;D Och så ska det vara varmt! Måste koka nästan hälten av vattnet för att få rätt temperatur, haha! xD
Sen så såg jag å linus på en film å käka godis! ;D

Idag har jag, erika å viktoria sjungit på mötet på efs.. Erik spelade.. :) Det gick faktiskt rätt bra! Fast vi hade itne övat nåt och vi bestämde typ låtarna när vi kom dit i morse, haha! Men vi hann på nå vis välja ut låtar å sjunga igenom dom ett par gånger innan mötet började, så det gick rätt bra! ;D

Resten av dagen blir det nog att plugga.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0