Sömnbrist eller?

Jag har kommit fram till att jag sover bara 5-6 timmar varje natt för jag har alltid svårt för att sova.. Jag vet inte varför.. Kan bara itne sova.. :P Men igårkväll somnade jag faktiskt före tolv och sen så vaknade jag halv fem och var pigg! Helt sjukt! Min hjärna har liksom stältl in ig på att inte sova.. Fast jag lyckades på nå vis sova några minuter till ändå. Men jag får verkligen försöka skärpa mig, för det är ju itne så bra att inte sova om nätterna.. Då går jag ju bara omkring och är trött i skolan.. :P

image215

Kommentarer
Postat av: Johanna

Din förväntade livslängd är: 0år :P hehe/// Berra

2008-01-16 @ 13:10:53
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0