The San People!

Ska ha redovisning om The San people.. Gaaaah! Kommer inte att gå bra.. ;P Vi ska prata i typ fem minuter och det jag har skrivit är 3 å en halv.. Så det blir väl lite imrovisation å så skulle jag tro.. Hoppas att det låter trovärdigt då iaf! ;D Hahah! Men man kan ju alltid prata saaaaaaaaaaaaaaaaktaaaaaaa xP

I'm....................... gonna........................... talk........................... about............................. The....................... San......................... People.................... Hmmmmm........................... and.................................. they................................ live................................. in ...................................the................................... southern.......................................... africa..................


Vad tror ni om det då? En massa pauser? Låter det sammanhängande ändå? Haha! ;P

Kommentarer
Postat av: Kisse

Haha, ja det var som när jag skulle redovisa någonting om min hund i 9:an, minns du det emma om du var med då? xD HHAHA :D:D:D

2008-01-29 @ 14:28:57
Postat av: Johanna

haha, jag har ett svagt minne av det!;)

2008-01-29 @ 20:58:16
URL: http://johannaofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0