Alva! :D

Idag är det dop för min jättesöta jättelilla jättegulliga kusin Alva! :D Jag och erika ska sjunga några sånger och pappa ska kompa oss på gitarr ^^ Hoppas att det går bra, känner att min röst inte är helt på topp idag för jag håller nog på att bli förkyld, vilket är mindra bra :(.

Men hur som helst så ska det bli kul med dopet idag! Det var jättelänge sen jag var på dop senast, tror det var då Lucas (min andra jättesöta kusin som har hunnit bli 5 år nu :O) döptes och vi sjöng på hans dop också, haha! Det är som lite tradition att vi sjunger på släktingars dop.. ;)


image220
Världes sötaste Alva i min famn! <3


image221
Alva med pappa Daniel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0