Dopet :)

Alva var verkligen världens sötaste unge idag! En jättegullig dopklänning på en jättegullig flicka kan väl inte bli annat än perfekt?

Och sen så gick det rätt så bra att sjunga också! Det fanns inga uttag till mikrofoner där vi skulle vara å sjunga så vi fick helt enkelt sjunga utan, men det gick väl rätt bra ändå.. ^^ Tror faktiskt att det var bättre att sjunga utan mikrofoner eftersom jag vågade sjunga ut eftersom jag var tvungen, haha! Jag har ju typ världens scenskräck då jag ska sjunga solo, men det gick faktiskt riktigt bra ändå! xD

Och så var min ex-man där! Levi! haha! Han är typ 65 år, men när jag var liten tyckte jag inte att det gjorde något att han var lite äldre än mig och att han och mormor bodde ihop gjorde itne heller något för dom var ju inte gifta, haha! Så jag skrev väl typ brev till han och allt! Hmm.. ;P Det var väldigt längesen jag träffade honom nu eftersom det var några år sedan det tog slut mellan honom och mormor.. Men han är sjukt snäll! När jag var liten var han ju typ min "låtsasmorfar" typ.. Och han säger typ alltid: "Jaa, om man då var 40 år yngre! Oj oj oj!". Haha! xD fast även om han var 40 år yngre så hade han varit 25 och jag har lite dåliga erfarenheter från äldre killar så han skulle ändå vara för gammal! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0