Höga visan goes fulla visan ;>

Höga visan goes fulla visan.


Ja, en öl som min polare klunkar och dräller ut hälften.
Jag är hans och han vill ha mig.

Kom, polarn så drar vi en sväng förbi konsum och stannar i vidsel över natten.

Tidigt går vi till jordgubbsodlingen, för att se om jorden är frisk, om jordgubbarna är mogna, om dom smakar ljuvligt, där vill jag ha sex med dig.


Ha mig nära ditt hjärta, som en handboja på din handled.
Sex är livet!  Jag känner min åtrå till dig..

Glöden i dina ögon går inte att motstå.
Den starkaste spriten kan inte släcka sexlusten, alkohol kan inte dämpa den.


Spring bort min hingst, göm dig i garderoben, innan min man kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0