Måndag, tisdag å lite onsdag ^^


Måndag
Måndagkväll for jag å Erik på teater för att se Electra show, som för övrigt var rätt bra! Intressant, och man ser som olika saker från en annan synvinkel! Helt klart värd att se, och dessutom var den gratis! ^^ Kände igen en av skådespelarna, han är med i "Ett öga rött" bland annat.. Vet dock inte vad han heter.. ;P


Tisdag
Helt vanlig skoldag, men faktiskt inte lika seg som tisdagar brukar vara! Hela dagen var riktigt bra faktiskt! ^^ Efter middagen for vi till brasset å spelade.. ^^ Även om jag fortfarande är sämst i världen på att spela altflöjt så går det bättre å bättre :) Å så provade vi att sjunga våra stämmor till en låt å det gick väl sådär, jag har itne spelat låten så mkt så jag chansade väl mest på hur stämman lät, men men ^^

Onsdag
På svenskan håller vi på med olika projekt inom området Kärlek. Jag, Johanna å Christoffer håller på med att göra ett medley av massor av olika kärlekslåtar å så ska vi ha ett bildspel till det. Det går inte så jättebra med våran låt, men det beror nog mest på programmet som lägger till konstiga klickljud som är störande och förstör allt för oss.. Men vi får väl se hur det blir! ^^

Ett stort minus idag är att jag har glömt min mobil hemma.. Inser hur beroende jag är av den :P Och jag kommer inte hem förrän typ fem för efter skolan ska jag träna.. :P men men, får väl se hur mkt missade samtal å nya sms å sånt jag har.. ;P



Längtar till imorgon!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0