Texas osv.

Hade riktgt kul med johanna å christoffer igår! :D När vi hade handlat å kommit hem till mig sjöng vi singstar ^^ Johanna hade tagit med sin schlager-skiva, så då kunde vi lite fler låtar än på min skiva, haha! Men det var kul! Och för alla som är intresserade av att veta det så är christoffer BRA PÅ ATT SJUNGA!!! :D Då vet alla det! :D

När vi hade lagat mat (TACOS!) å ätit å så spelade vi "Geni".. ^^ Det var med frågor för 11-14 år.. Haha! Det var iaf väldigt kul!

E: - I vilket land uppfanns Riverdance?
C: - Texas!
J: - Men hallå, texas är inget land!
E: - Nää, det är ju typ en världsdel!

Jag är så himla smart ibland! xD

Lite senare såg vi på en skräckfilm som vi hyrde tidigare under dagen ^^ Den var faktiskt bra å jag skrek inte så mkt.. Bara ibland! xD Kommer itne ihåg vad filmen hette men dom var iaf på ett gammalt sjukhus.. ;P Hon som spelar Ally McBeal hade huvudrollen! :D

Jag tyckte iaf att vi hade väldigt kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0