This day ;>

Jag hade bara två lektioner idag eftersom Anna-Greta har varit borta idag, vilket innebar att jag inte hade nn sånglektion eller esv.. Vet inte om det är positivt eller negativ.. Det är ju alltid kul med lång sovmorgon å att sluta tidigt, men jag hade då gärna haft sånglektion idag eftersom jag har missat en massa sånglektoner.. :P Men men, det blir väl sång nästa vecka, så det är lugnt! :) Men snart ska ju A-G vara mammaledig för snart kommer hennes unge! Hoppas vikarien är bra ;>

Men hur som helst, jag hade bara matte å piano idag.. Helt slapp dag ju! xD Egentligen skulle jag ha haft engelska också, men vi ska läsa en bok å då får vi läsa hemma.. :)

Sen for jag å träna lite på gymmet.. ^^ Och ni kan aldrig gissa vem som var där! :O:O:O TORD! Min farbror som är typ 60 år! Haha! Trodde aldrig artt man skulle få se han där! ;P Det var väl maria som hade dragit med han dit, haha! Han kunde ju inte ens läsa vad det stod på maskinerna så Maria fick stå å läsa åt han.. Han ser tydligen inte alls så bra utan glasögon.. ^^

Sen så har vi haft accentövning.. :) vi ska sjunga på söndag när christer borg kommer hit! Christer borg var ju på oas i somras och jag måste då säga att han är GRYMT bra på att prata! ;D Ska bli kul att få höra vad han har att säga i helgen! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0