Framsteg?

Igår var jag med Christoffer typ hela dagen :) Johanna var med oss ett tag efter skolan men sen skulle hon till luleå till sina kusiner så ho övergav oss! :'( Men vi klarade oss rätt bra ändå, haha! :)
Vi hyrde en film. Det var en skräckis som hette "The messengers" och den var faktiskt riktigt bra och även om jag för det mesta hade en kudde framför mig och gömde mig bakom den varje gång jag blev rädd så skrek jag faktiskt inte så mkt. Haha, framsteg ;)


 
Bara för att vi är så otroligt snygga i orangea glasögon ;) Haha :)



Idag är jag ensam hemma. Ett tag iaf :) Familjen är borta på diverse grejer å jag är den enda som inte har några planer idag! Rätt skönt faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0