Helgen! :D

Fredagkväll var jag med Johanna, Erik och Christoffer! Vi var hemma hos mig å hade kul! :D Vi lagade maaaaaat! Det blidde kyckling, pommes, en sås, grönsaker osv. Riktigt gott å vi blidde mkt mätta, haha! ;D
Gillar btw eriks kommentar när jag frågade vilken tallrik jag skulle ta, haha! "Men ta en sån där vanlig! A4!" Hahaha! xD
När vi hade ätit sjöng vi singstar och det var kul! Jag och Christoffer var väldigt duktiga på att sjunga duett, bara så alla vet ;) vi liksom skrattade oss igenom låten, men vi lyckades få några poäng ändå :D
Efter att vi hade sjungit såg vi på film! American pie- beta house! Tycker att dom filmerna är bra, fast dom går faktiskt över gränsen ibland, men ändå :D

På lördagen cyklade jag och erik broarna runt! Det gick faktiskt rätt bra :D Och kul var det! :D Måste göras fler gånger men då måste johanna och chrsitoffer följa med också! (Nu vet ni det :D)

Kvällen tillbringades hos ida där vi var några som grillade, lekte å hade kul. Jag och erik blidde lite höga eftersom vi rökte pinnar hela kvällen. Weird? Något! Men kul var det! Vill ni veta hur man gör? Man har en pinne med glöd på och så blåser en på glöden och den andra står på andra sidan och andas in röken som kommer. Sen blåser man ut den. Haha! Efter ett tag pallade itne min hals mer, men det var iaf kul! :D

Vi hade mycket cykel-problem igår också.. Eriks bakdäck läcker och jag misstänker att mitt också gör det. Pys-punka ;P Och erika hade mammas cykel och plötsligt hörde vi ett "pang" och däcket var punkterat. Pang-punka ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0