In och ut. Vi skyndade oss innan någon hann komma!

Onsdag:
Valborgsmässoafton! På dagen var jag ute och cyklade i värmen. Det var riiiiiktigt varmt men grymt härligt ändå :) Sen var vi å övade med accent eftersom vi skulle medverka på valborgsmässofirande kl 18. Jag spelade bas på ett par låtar och det gick faktiskt ganska bra. Det var ju inte så svårt så ;)
Sen for några hem till erik! Där grillade vi och hade kul! :)
Tror inte att det var alltför många ungdomar som var nyktra den kvällen, men vi var då det och det kändes bra! :)

Torsdag:
Vi var i skellefteå hon släktingarna där eftersom min faster ulla fyllde 50! Det var kul och hon hade lagat jättegod mat! Som vanligt ;)
När vi kom hem kom gänget till oss! Vi hade kul som vanligt! Vi sjöng lite singstar och sen for jag, erik, kågge och erika ut å gick ett tag. Vi hann med en hel del roligheter! Bland annat gick vi på 22.39 tåget! Fast vi hann av tåget innan det skulle gå, haha! Annars hade vi fått åka till bastutäsk, vilket inte hade varit så bra när vi hade gäster hemma hos oss ^^ Erikas kommentar: "In och ut. Vi skyndade oss innan någon hann komma!".  Haha, smart kommentar? ;P


Bilder kommer eventuellt senare. Om inte här så iaf på bdb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0