Jag är mentalt blond!

Tänkte skriva lite om min helg :)

I fredags i stan hittade jag hur mycket fint som helst, men kunde dock itne köpa så mycket. Det fick bli en klänning, en tunika och (hahah, mobba mig inte nu bara för jag är beroende ;P) en bodylotion! Haha :)
Jag hann även vara väldigt smart! Jag och mamma stod och kollade på schampon då hon hittade ett brunettschampo och sa: Men ska vi ta det här då?
Jag: Men det där är ju för brunetter!
Tystnad.
Jag: Just de ja! Jag är ju brunett!

Bör nämnas att jag har varit brunett i snart ett år ;) Men jag antar väl att jag är mentalt blond!

image275
Den här serien är bara sååååå underbar :) Älskar speciellt den rosa hårinpackning för den luktar helt otroligt! Detta är verkligen min förälskelse när det gäller hårprodukter ;)


När jag vaknade en morgon kände jag att jag hade ont i huvudet. Inte vanlig huvudvärk, men ont iaf. Jag upptäckte ganska snabbt att jag hade fått en bula! Och det under natten utan att jag märkte något! Hur lyckas man?!?! Christoffer sa att jag hade haft för hårda drömmar. Haha, hmm ;P

image276

På söndagen sjöng accent :) eftersom vi hade ett stort bortfall av folk så blev det jag som fick spela piano. Jag är ju itne så bra på att spela, men det gick väl helt okej iaf :)
Efter det var jag med johanna och christoffer :) Vi pratade, sjöng singstar, for och åt kycklinggrejs (det blev kycklingsallad för mig och johanna och kycklingpizza för  christoffer), och så spelade vi ett spel som gick ut på att fråga pinsamma frågor som vi blev tvugna att svara ärligt på. Det var faktiskt riktigt kul, men en aning pinsamt ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0