Klant!

KLAAAAAAAANT!

Idag cyklade jag och erik broarna runt och jag lyckas förstås köra i ett gupp som jag inte ser och så ramlar jag ;P Har inte hänt på flera år så jag blev faktiskt en aning förvånad. Nu har jag ont i det vänstra knät och högra handleden. Men jag lever ju, så lite skador spelar ingen roll egentligen, haha ;) Min korg på cykeln mådde ju dock inte lika bra, haha! 

På kvällen var jag och johanna och kollade på när christoffer spelade match! Tyvärr så förlorade dom, men dom var riktgt bra ändp tycker jag :) Och motståndarlaget var ju typ jättestora :O Hahah! Men det blåste mycket och vi höll typ på att frysa ihjäl, men som tur var hann vi inte göra det, haha ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0