Med morgondagen i tankarna.

Imorgon kommer det att bli en jättebra dag! Först har jag lite sovmorgon och så ska jag nog fara å träna innan jag ska ha en lektion. Efter det slutar jag, men jag kanske ska vara lite snäll och ha matte med christoffer, även om jag itne behöver för att vi har avslutat kursen egentligen. Men det är ju bara 40 minuter, så det är ju som lugnt :)
Sen ska vi fara å hyra en film inför kvällen och så far vi hem till mig och börjar fixa mat, dukning, osv.

Jag och Christoffer ska ha världens största grillfest imorgon! Vi blir fem stycken sammanlagt, haha ;) Men det kommer nog att blir riktgt kul tror jag! Vi ska äta en massa god mat, spela kubb, äta tååååårta som christoffers mamma har gjort, å så ska vi göra en massa mer skoj! Se på film å så :D Tror att det kommer att bli hur kul som helst! Med dessa människor kan man inte ha så mycket annat är kul haha ;D

image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0