Mitt största beroende.

Idag är jag sjuk och hemma från skolan. Usch så jobbigt det är! Eller inte jobbigt ansträngande utan jobbigt tråkigt. Jag har inte haft nåt att göra på hela dagen. Har suttit och kollat på musikvideor på mtv i en evighet. och visst, det kan ju vara kul, men jag blir ju så rastlös efter ett tag. Vill ut och göra något! Träffa kompisar! Haha, jag har varit utan mina kompisar i en dag och jag saknar dom redan så sjukt mycket! Och ändå har jag skrivit sms med några typ hela dagen. Ojojoj, hur ska jag klara av greklnad i sommar? Två och en halv vecka utan kompisar och med svindyra sms? Hmm.. Det lär bli svårt. Jag är ju minst sagt beroende av mina vänner ;)

Och så missar jag konserten på folkan idag! Fuck! Jag skulle ju ha varit med och spelat piano, bas och sjungit. Men jaja. Jag får väl sitta här hemma å dö eller nåt istället, för det är som ingen chans att jag kan vara med på konserten. Usch vad jag hatar att vara sjuk!

image295
Bamse! Blev som tvungen att ta med en bild på han, inte för att han har något med dagens inlägg att göra, men han är ju världens sötaste hund! <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fin hund, krya på dig!

2008-05-27 @ 15:11:14
URL: http://topoftheline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0