Nationella osv ;P

Idag har vi nationellt prov i matte B ;P Skulle sitta från 8 till 12, men typ dom flesta gick efter typ två timmar och jag och johanna satt i tre timmar. Vi var typ sist. Eller det var en kvar när vi gick.
Men provet gick väl typ sådär.. Det var en del saker som var svårt, men jag hoppas då att jag får vg iaf :)
När vi hade gjort provet å ätit lunch for jag, johanna, christoffer, alice och cecilia hem till mig ^^ Vi typ satt å pratade å så.. Trevlans ;D Sen skulle typ alla fara å jag och johanna sjöng singstar :D

Sedan hämtade jag min flicka på skolan och så for vi hem och fikade lite ;) Och efter det fixade jag och erik jobb! vi ska jobba på betygsvakan som ska vara för högstadieeleverna kvällen före examen. Tror att det kan bli kul! och vi får ju betalt för det så det känns riktgt bra faktiskt! Lite extra pengar är alltid bra! :D


image266
Åh, vad jag vill ha sommar just nu! Sola, bada, grilla, umgås, osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0