Sugen på en ny garderob!

Jag är hemma idag igen. Usch så tråkigt! Missar våran redovisning på svenskan, men som tur r så ska vi inte säga något, bara visa en presentation på Staroffice Impress så johanna får klara av att starta den utan mig :)

Idag ska jag ägna min tid åt tv:n och datorn. Oj, vilket härligt liv jag har! Eller? Men jag har seriöst ingenting att göra! MTV står på hela dagen håller mig sällskap iaf, det är ju bra. Jag kanske ska ta å städa några lådor i mitt rum, för det är minst sagt välbehövligt. Igår var jag faktiskt duktig och strök lite kläder. Och så har jag dumpat mina 6 konsumkassar med kläder som jag inte vill ha kvar längre! Jag menar, vad är det för mening med att hatre år gamla klädesplagg i garderoben när man ändå aldrig kommer använda dom? Så nu är alla dessa kläder borta och ger mig mer utrymme i garderoben till nya kläder! Härligt! :D

image296
Det här är min stil i sommar! Upptäckte att jag har köpt två linnen och en tunika som har sånt där rynkigt! Hahah, men jag gillar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0