Tack för en underbar fredag <3

Fredagkvällen hemma hos mig blev jättebra! :D Hann precis hem från skolan och hade börjat städa när Christoffer kom och vi började fixa i ordning. Vi dukade och skalade en miljard potatisar. Sen kom Johanna och Alice och hjälpte till att fixa all sallad. Av någon anledning blir det alltid mycket roligare när man är många som fixar maten :D

När vi hade förberett allt som vi skulle göra så satt vi och pratade och spelade spel å så. Mkt trevligt! Någon som vet vad en pulskropp är? Haha, det blev väl lite knasigt ibland, men riktgt kul! ;D Sen spelade vi lite "skvaller" också. Eller vi ställde frågorna till spelet iaf, och det är ju alltid kul att få höra åsikter eller saker som de andra har gjort ;)

När vi höll på att svälta ihjäl kom Josefina och precis då var all maten klar så vi satte oss och åt. Det var verkligen jättegott och vi åt så att vi höll på att dö! Vi blev hur mätta som helst och blev tvugna att ligga i soffan och vila efter maten, haha. Och så gjorde det ont i magen då man skrattade, men alla som känner oss vet att vi har svårt för att inte skratta! Men när vi hade återhämtat oss lite fick vi öppna våra paket! Vi hade köpt en skjorta åt Christoffer och han passade jättebra i den! Och dom hade köpt singstar åt mig!!! :O Jag hade inte ens tänkt på att jag kunde önska mig det! Men mina kompisar känner mig bättre än jag gör själv ibland! Men tack allihopa, det var verkligen en perfekt present! Klockrent! :D <3

Sedan tog vi cykeltur och hyrde en film på kp. Det blev Rush Hour 3 ;) Det var faktiskt riktgt härligt att få komma ut och få lite frisk luft efter maten :)

När vi kom tillbaka åt vi en jättegod tårta som christoffers mamma har gjort! Det var typ en chokladtårta! :D

Sedan spelade vi kubb! Jag, Christoffer och Johanna mot Alice och Josefina. Och det gick väl inte så jättebra för oss eftersom vi förlorade två gånger, men kul hade vi ju då i alla fall! ;)

När vi kom in såg vi på filmen och åt goooodis :) Haha, vi åt typ hur mycket som helst och Alice och jag blev gravida! :O Men jag ser inte lika gravid ut idag iaf, haha ;P Johanna tyckte att jag skulle satsa på att få tiolingar, men jag sa att jag aldirg skulle orka eftersom jag skulle bli väldigt tjock om jag hade tio ungr i magen och så skulle jag aldirg hinna äta så mycket som jag skulle behöva. Så max tvillingar får det bli :)

Men tack för en underbar fredag! <3<3<3

      

Fotograf till alla bilder är min snyggobabe Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0